Zmiany w regulaminach i cennikach Banku Millennium od 1 kwietnia 2025 roku

Bank Millennium zapowiedział znaczące zmiany w swoich regulaminach i cennikach, które wejdą w życie 1 kwietnia 2025 roku. Choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się one jedynie kosmetyczne, w rzeczywistości niosą ze sobą szereg innowacji, które mają ułatwić codzienne bankowanie klientom i dostosować ofertę banku do dynamicznie zmieniającego się rynku finansowego.

Bank zapewnia, że ceny usług dla obecnych klientów nie ulegną zmianie.

Kluczowe informacje – zmiany w regulaminach i cennikach Banku Millennium od 1 kwietnia 2025 roku:

Reklama
  • Bank Millennium wprowadza usługę płatności powtarzalnych BLIK, która ma ułatwić klientom opłacanie rachunków za subskrypcje, media i inne cykliczne zobowiązania. Usługa ta będzie dostępna w aplikacji mobilnej banku. Klienci będą mieli pełną kontrolę nad swoimi płatnościami, będą mogli je dezaktywować i ustawiać limity.
  • Bank Millennium udostępni klientom możliwość składania reklamacji za pomocą e-Doręczeń. To nowoczesne rozwiązanie, które ma przyspieszyć i uprościć proces składania reklamacji, a także zwiększyć jego bezpieczeństwo.
  • Bank Millennium rozszerza dostępność swoich usług w niedziele i święta. Klienci będą mogli m.in. wpłacać pieniądze na konto, realizować przelewy wewnętrzne i wypłacać gotówkę z wpłatomatów Euronet i Planet Cash. Zmiany te mają uczynić bankowanie bardziej elastycznym i dostosowanym do potrzeb współczesnych klientów.

Płatności powtarzalne BLIK: koniec z zapominaniem o rachunkach!

Płatności powtarzalne BLIK w Banku Millennium to nowa usługa, która zrewolucjonizuje sposób opłacania cyklicznych zobowiązań. Dzięki niej klienci Banku Millennium będą mogli w prosty i bezpieczny sposób regulować rachunki za subskrypcje, media, czy inne regularne płatności.

Korzyści z korzystania z płatności powtarzalnych BLIK:

  • Wygoda: Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych do przelewu za każdym razem.
  • Oszczędność czasu: Automatyzacja płatności pozwala zaoszczędzić cenny czas.
  • Brak ryzyka opóźnień: System automatycznie pobierze środki z konta w wyznaczonym terminie.

Jak aktywować usługę?

  1. U sprzedawcy, u którego chcesz aktywować płatności powtarzalne BLIK, wybierz BLIK jako metodę płatności.
  2. Wprowadź kod BLIK wygenerowany w aplikacji mobilnej Banku Millennium.
  3. Potwierdź aktywację usługi w aplikacji.

Zarządzanie płatnościami powtarzalnymi BLIK:

Reklama
  • W aplikacji mobilnej Banku Millennium znajdziesz listę aktywnych odbiorców płatności.
  • W każdej chwili możesz dezaktywować usługę dla wybranego odbiorcy.

Limity:

  • Dzienny limit dla płatności powtarzalnych BLIK wynosi 5000 zł.
  • Miesięczny limit to również 5000 zł.
  • Miesięczna liczba płatności powtarzalnych BLIK nie wymagających odrębnej zgody klienta to 20.

e-Doręczenia: nowoczesny sposób na kontakt z bankiem

Bank Millennium wprowadza możliwość składania reklamacji i innych dokumentów za pośrednictwem e-Doręczeń – bezpiecznej i wygodnej platformy do elektronicznej komunikacji z instytucjami.

Korzyści z korzystania z e-Doręczeń:

  • Szybkość i wygoda: Dokumenty można składać o dowolnej porze, z dowolnego miejsca.
  • Pewność doręczenia: System zapewnia potwierdzenie odbioru dokumentu przez bank.
  • Oszczędność papieru: e-Doręczenia to ekologiczne rozwiązanie.

Jak założyć e-Doręczenia?

Reklama

Szczegółowe informacje na temat e-Doręczeń i sposobu ich założenia można znaleźć na stronie https://www.gov.pl/web/e-doreczenia.

Bank Millennium stawia na dostępność: nowe możliwości w weekendy i święta

Od 1 kwietnia 2025 roku klienci Banku Millennium będą mieli szerszy dostęp do usług bankowych również w dni wolne od pracy:

  • Wpłaty na konto przy użyciu karty debetowej.
  • Przelewy wewnętrzne np. z zapadających lokat.

Środki te będą udostępniane na koncie jeszcze w tym samym dniu, a nie w najbliższym dniu roboczym.

Bank Millennium przedłuża możliwość dokonywania wpłat gotówkowych we wpłatomatach oznaczonych logo Euronet lub Planet Cash z wykorzystaniem kart płatniczych na rachunki powiązane z tymi kartami. Zmiana ta wchodzi w życie 31 stycznia 2025 roku i będzie obowiązywać przez kolejny rok.

Reklama

Czy zmiany w Banku Millennium to rewolucja czy ewolucja?

Wprowadzane przez Bank Millennium zmiany niewątpliwie stanowią krok w dobrym kierunku. Bank stara się nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów i dostosować swoją ofertę do dynamicznie rozwijającego się rynku usług finansowych. Nowe funkcjonalności, takie jak płatności powtarzalne BLIK czy e-Doręczenia, z pewnością ułatwią codzienne bankowanie i zwiększą jego bezpieczeństwo.

Niemniej jednak, istnieją pewne obawy, że wprowadzenie tych innowacji może przyczynić się do pogłębienia wykluczenia cyfrowego wśród osób starszych lub z ograniczonym dostępem do technologii. Bank powinien zadbać o to, aby nowe usługi były dostępne i zrozumiałe dla wszystkich klientów, niezależnie od ich wieku czy umiejętności cyfrowych.

Co zrobić, jeśli nie zgadzam się ze zmianami?

Jeśli nie zgadzasz się z nowymi warunkami, masz prawo wypowiedzieć umowę. Pisemne wypowiedzenie należy złożyć przed 1 kwietnia 2025 roku. Można to zrobić ze skutkiem natychmiastowym i bez ponoszenia opłat. Można również zgłosić pisemny sprzeciw do zmian – w placówce banku lub za pośrednictwem serwisu Millenet. Jeśli Bank Millennium otrzyma sprzeciw bez wypowiedzenia umowy, umowa wygaśnie dzień przed wejściem zmian w życie.

W przypadku pytań dotyczących zmian, klienci mogą skontaktować się z Bankiem Millennium:

Reklama
  • Osobiście w placówkach banku.
  • Telefonicznie pod numerem 801 331 331 lub 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Podsumowanie: Bank Millennium bliżej Twoich potrzeb.

Bank Millennium stawia na innowacyjność i dostępność, dąży do uproszczenia i usprawnienia codziennych operacji bankowych. Wprowadzane zmiany mają na celu zaspokojenie rosnących potrzeb i oczekiwań klientów.

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat zmian w regulaminach i cennikach na stronie internetowej Banku Millennium.

Zmiany w regulaminach i cennikach Banku Millennium od 1 kwietnia 2025 roku

Najczęściej zadawane pytania – Zmiany w regulaminach i cennikach Banku Millennium od 1 kwietnia 2025 roku

Zapoznaj się również z ofertą innych kont osobistych opisywanych na blogu

Reklama
  • POLECANE
    Konto Santander - Santander Bank Polska
    Logo Santander Bank Polska
    Konto Santander
    OPŁATA ZA KONTO 0 zł, 6 zł
    ?
    Wykonanie transakcji kartą lub BLIK min. 300 zł w miesiącu

    OPŁATA ZA KARTĘ 0 zł, 9 zł
    ?
    Wykonanie transakcji kartą lub BLIK min. 300 zł w miesiącu
    ORGANIZACJA PŁATNICZA KARTY MasterCard, VISA
    OPŁATA ZA BANKOMATY WŁASNE 0 zł
    OPŁATA ZA BANKOMATY INNE W POLSCE 0 zł, 3 zł
    OPŁATA ZA BANKOMATY ZA GRANICĄ 0 zł, 10 zł
    ?
    0 zł wypłaty BLIKIEM lub pakiet darmowych bankomatów 5 zł / m-c, bez opłat w bankomatach Grupy Santander za granicą
    OPŁATA ZA PRZELEWY INTERNETOWE / INFOLINIA / ODDZIAŁ 0 zł, 10 zł
    PŁATNOŚCI MOBILNE Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, BLIK, BLIK zbliżeniowy, Przelew na telefon BLIK, Swatch Pay!, ZEPP Pay, Xiaomi Pay
  • POLECANE
    Nest Konto Nest Bank
    Logo Nest Bank
    Nest Konto
    OPŁATA ZA KONTO 0 zł
    ?
    Bezwarunkowo bezpłatne konto

    OPŁATA ZA KARTĘ 0 zł
    ?
    Bezwarunkowo bezpłatna karta
    ORGANIZACJA PŁATNICZA KARTY VISA
    OPŁATA ZA BANKOMATY WŁASNE Brak własnych bankomatów
    OPŁATA ZA BANKOMATY INNE W POLSCE 0 zł, 6 zł
    OPŁATA ZA BANKOMATY ZA GRANICĄ 6 zł
    ?
    0 zł w bankomacie sieci Euronet w Polsce lub BLIKIEM, Bankomaty za granićą - należy doliczyć opłatę za przewalutowanie, Do 4000 zł kartą tradycyjną w bankomatach sieci Euronet w Polsce
    OPŁATA ZA PRZELEWY INTERNETOWE / INFOLINIA / ODDZIAŁ 0 zł, 10 zł
    PŁATNOŚCI MOBILNE Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, BLIK, Przelew na telefon BLIK, Swatch Pay!, Xiaomi Pay, VISA Mobile
  • POLECANE
    CitiKonto Citi Handlowy
    Logo Citi Handlowy
    CitiKonto
    OPŁATA ZA KONTO 0 zł
    ?
    Bezwarunkowo bezpłatne konto

    OPŁATA ZA KARTĘ 0 zł
    ?
    Bezwarunkowo bezpłatna karta
    ORGANIZACJA PŁATNICZA KARTY MasterCard
    OPŁATA ZA BANKOMATY WŁASNE 0 zł
    OPŁATA ZA BANKOMATY INNE W POLSCE 0 zł, 8 zł
    OPŁATA ZA BANKOMATY ZA GRANICĄ 0 zł, 8 zł
    ?
    0 zł pierwsze 4 wypłaty w miesiącu z bankomatów w kraju i za granicą, innych niż Citi
    OPŁATA ZA PRZELEWY INTERNETOWE / INFOLINIA / ODDZIAŁ 0 zł, 30 zł
    PŁATNOŚCI MOBILNE Google Pay, Apple Pay, BLIK, Przelew na telefon BLIK
Niniejszy artykuł zawiera odnośnik (-i) do stron instytucji finansowych i jeżeli użytkownik przejdzie na jedną z nich, złoży wniosek i podpisze umowę, autor bloga Bankowe ABC może uzyskać wynagrodzenie.
Warunki nie będą gorsze (a często lepsze) niż te, które użytkownik uzyskałby bezpośrednio. Dzięki temu wynagrodzeniu będzie możliwe pokrycie kosztów utrzymania działalności bloga.
Reklama
Podziel się swoją opinią:

Zapisz się na newslettera

Wprowadź swój adres e-mail poniżej, aby otrzymywać newslettera.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych (adres e-mail) w celu otrzymywania wiadomości w ramach newslettera Bankowe ABC.
Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości drogą mailową. W celu uzyskania szczegółów zapoznaj się z polityką prywatności. Otrzymasz maksymalnie 2 wiadomości w miesiącu, bez reklam i spamu. Możesz wypisać się w każdej chwili.