Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
- Opis
- Informacje dodatkowe
- Prowizje i opłaty Konto dla Ciebie MOVE!
- Prowizje i opłaty Konto dla Ciebie VIP
- Prowizje i opłaty Konto dla Ciebie Credit Agricole
Warunki programu poleceń „Nawet 1000 zł za polecenia”
Program poleceń „Nawet 1000 zł za polecenia” umożliwia klientom Credit Agricole Bank Polska S.A.otrzymanie premii za polecenie konta nowym klientom. Chcesz zdobyć dodatkowe pieniądze? Polecaj konta Credit Agricole znajomym i rodzinie i zyskaj 100 zł za każde skuteczne polecenie. Dołącz do programu i odbierz nawet 1000 zł premii!
Dla Polecającego:
Zadania do wykonania:
- Dołącz do programu poleceń „Nawet 1000 zł za polecenia” w aplikacji CA24 Mobile, placówce banku lub telefonicznie przez CA24 Infolinię.
- Otrzymasz kod polecenia, którym możesz dzielić się z dowolną liczbą osób.
- Możesz polecać wszystkie konta Credit Agricole z wyjątkiem Konta dla Ciebie GO! i Konta dla Ciebie JUNIOR.
- Upewnij się, że osoba, której poleciłeś konto, użyła Twojego kodu polecenia przy zakładaniu konta.
Nagroda:
- Za każde skuteczne polecenie otrzymasz 100 zł premii.
- Dodatkowo otrzymasz nagrodę dodatkową w wysokości 23,46% wartości premii.
- Maksymalnie możesz otrzymać 10 premii, czyli łącznie 1000 zł.
- Premia jest opodatkowana 19% zryczałtowanym podatkiem dochodowym, który bank automatycznie pobierze i odprowadzi do Urzędu Skarbowego.
Dla Polecanego:
Poleconym może być osoba, która od co najmniej 1 stycznia 2022 roku nie posiadała konta w Credit Agricole, również jako współposiadacz.
Zadania do wykonania:
- Podaj kod polecenia otrzymany od Polecającego podczas otwierania konta w placówce banku lub w aplikacji CA24 Mobile.
- Zapłać kartą do konta lub BLIKiem minimum 5 razy w miesiącu kalendarzowym następującym po otwarciu konta.
Nagroda:
- W tej edycji programu nie ma premii dla Polecanego.
Jak długo trwa program poleceń „Nawet 1000 zł za polecenia”?
II edycja programu trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku.
Jak mogę dołączyć do programu poleceń „Nawet 1000 zł za polecenia”?
Do programu poleceń możesz dołączyć na trzy sposoby:
- Za pomocą aplikacji mobilnej CA24 Mobile,
- W dowolnej placówce banku Credit Agricole,
- Telefonicznie, dzwoniąc na infolinię CA24.
W jaki sposób otrzymam kod polecenia?
Kod polecenia otrzymasz:
- W aplikacji CA24 Mobile w zakładce „Korzyści”, a następnie „Program Poleceń”,
- Na podany numer telefonu komórkowego i adres e-mail – jeśli dołączasz do programu w placówce lub telefonicznie.
Ile premii mogę otrzymać za polecenie konta?
Za każde skuteczne polecenie konta otrzymasz premię w wysokości 100 zł. W tej edycji programu możesz otrzymać maksymalnie dziesięć premii, czyli łącznie 1000 zł.
Jakie rodzaje transakcji nie są brane pod uwagę w spełnianiu warunków programu?
Do spełnienia warunków programu nie są wliczane:
- Transakcje kartami i płatności mobilne w punktach takich jak kasyna, zakłady bukmacherskie, instytucje finansowe, brokerzy ubezpieczeniowi, punkty przekazów pieniężnych.
- Operacje przelewu lub doładowania innych portfeli cyfrowych, takich jak Revolut, SkyCash czy PayPal, oraz płatności kartami typu Curve.
- Przelewy na telefon BLIK.
- Wypłaty z bankomatów.
Tabela warunków i nagród
Okres
|
Warunki
|
Nagroda
|
Termin otrzymania nagrody
|
Dołączenie do programu
|
Polecający dołącza do programu.
|
–
|
–
|
Otwarcie konta przez Polecanego
|
Polecany otwiera konto z użyciem kodu polecenia.
|
–
|
–
|
Miesiąc po otwarciu konta
|
Polecany wykonuje min. 5 płatności kartą lub BLIKiem.
|
100 zł + 23,46% nagrody dodatkowej
|
Koniec kolejnego miesiąca kalendarzowego po spełnieniu warunków przez Polecającego i Polecanego
|
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.