Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
- Opis
- Informacje dodatkowe
- Prowizje i opłaty Konto Mobi dla dziecka 0-12 lat
- Prowizje i opłaty Konto Mobi
Warunki i nagrody w promocji „200 zł na start”
Zapewnij swojemu dziecku najlepszy start finansowy z bonusem 200 zł od ING! Załóż Konto Mobi i spełnij proste warunki, aby odebrać premię.
Kiedy możesz przystąpić do promocji ING 200 zł na start?
Do promocji ING 200 zł na start możesz przystąpić od 12 marca do 29 maja 2025 roku. Promocja trwa do 30 czerwca 2025 roku – to data wypłaty nagrody.
Kto może wziąć udział w promocji ING 200 zł na start?
W promocji ING 200 zł na start może wziąć udział osoba fizyczna (konsument), która ma pełną zdolność do czynności prawnych i jest klientem ING Banku Śląskiego. Musi być ona posiadaczem lub współposiadaczem konta „Konto z Lwem”: Mobi, Direct, Komfort, Future, Klasyczne lub Active. Uczestnik musi być również przedstawicielem ustawowym dziecka, które nie ukończyło 18 lat. Przed przystąpieniem do promocji, uczestnik musi być użytkownikiem systemu bankowości elektronicznej Moje ING i wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (w tym profilowanych).
Kto nie może skorzystać z promocji ING 200 zł na start?
Z promocji ING 200 zł na start nie może skorzystać osoba, której dziecko w dniu przystąpienia do promocji jest już posiadaczem konta „Konto z Lwem Mobi”.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby dziecko otrzymało nagrodę, uczestnik musi spełnić warunki zależne od wieku dziecka:
Aby Dziecko otrzymało nagrodę w promocji „200 zł na start”, Uczestnik (rodzic lub opiekun prawny) musi spełnić łącznie wszystkie poniższe warunki. Dodatkowo, w zależności od wieku Dziecka w dniu przystąpienia do Promocji, należy spełnić szczegółowe warunki.
Ogólne warunki dla Uczestnika (rodzica/opiekuna prawnego):
- Przed przystąpieniem do Promocji bądź użytkownikiem Mojego ING. Moje ING to nazwa handlowa usługi bankowości elektronicznej świadczonej przez Bank.
- W dniu przystąpienia do Promocji (dzień założenia Konta Dziecka), musisz posiadać lub wyrazić dla siebie zgody na:
- marketing drogą elektroniczną (w tym: powiadomienia z aplikacji mobilnej, system bankowości internetowej).
- otrzymywanie profilowanych informacji marketingowych.
- W każdej chwili możesz wycofać te zgody, co nie wpłynie na Twój udział w Promocji.
Szczegółowe warunki w zależności od wieku Dziecka:
1) Jeżeli Dziecko ma mniej niż 6 lat:
- Od 15 lipca 2024 do 11 marca 2025 Dziecko nie mogło być posiadaczem Konta Dziecka w ING Banku Śląskim.
- Od 12 marca do 29 maja 2025 musisz złożyć wniosek o Konto Dziecka (Konto z Lwem Mobi) przez Moje ING jako jego przedstawiciel.
- Do 9 czerwca 2025 musisz założyć dla siebie Konto Uczestnika w ING, jeśli jeszcze go nie posiadasz. Kontem Uczestnika może być co najmniej jeden z rachunków bankowych prowadzonych przez Bank pod nazwą Konto z Lwem: Mobi, Direct, Komfort, Future, Klasyczne lub Active, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem.
- Do 16 czerwca 2025 musisz wykonać przynajmniej jeden przelew na kwotę minimum 200 zł ze swojego Konta Uczestnika w ING na Konto Dziecka. Transakcje anulowane nie będą uwzględniane.
- Na koniec dnia 16 czerwca 2025 na założonym Koncie Dziecka musi być zapewnione Saldo bieżące w wysokości co najmniej 200 zł. Saldo bieżące to pieniądze zaksięgowane na koncie bez uwzględnienia blokad, naliczonych opłat i limitu zadłużenia w koncie.
- Nie możesz zrezygnować z założonego w ramach Promocji Konta Uczestnika i Konta Dziecka do końca trwania Promocji, czyli do 30 czerwca 2025.
2) Jeżeli Dziecko ma od 6 do 12 lat:
- Od 15 lipca 2024 do 11 marca 2025 Dziecko nie mogło być posiadaczem Konta Dziecka w ING Banku Śląskim.
- Od 12 marca do 29 maja 2025 musisz złożyć wniosek o Konto Dziecka (Konto z Lwem Mobi) przez Moje ING jako jego przedstawiciel. Dla dzieci od ukończenia 6 roku życia Konto Dziecka zakładane jest tylko z zawarciem umowy o system bankowości internetowej Moje ING.
- Do 29 maja 2025 musisz zamówić Kartę przedpłaconą dla Dziecka (jako jego przedstawiciel), jeżeli Dziecko jeszcze jej nie posiada. Za wydanie karty przedpłaconej Mastercard Bank pobiera opłatę 15 zł, która jest pobierana z rachunku karty przedpłaconej w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, w którym karta została zamówiona. Okres rozliczeniowy trwa od 29 dnia miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca.
- Do 9 czerwca 2025 musisz założyć dla siebie Konto Uczestnika w ING, jeśli jeszcze go nie posiadasz.
- Do 16 czerwca 2025 musisz wykonać przynajmniej jeden przelew (np. przelew na telefon BLIK) na kwotę minimum 200 zł ze swojego Konta Uczestnika w ING na Konto Dziecka. Przelew BLIK to rodzaj przelewu w PLN, który zlecasz w bankowości internetowej, wymagający podania numeru telefonu komórkowego odbiorcy. Transakcje anulowane nie będą uwzględniane.
- Na koniec dnia 16 czerwca 2025 na założonym Koncie Dziecka musi być zapewnione Saldo bieżące w wysokości co najmniej 200 zł.
- Nie możesz zrezygnować z założonego w ramach Promocji Konta Uczestnika, Konta Dziecka oraz zamówionej Karty przedpłaconej do końca trwania Promocji, czyli do 30 czerwca 2025.
3) Jeżeli Dziecko ma od 13 do 17 lat:
- Od 12 marca 2024 do 11 marca 2025 Dziecko nie mogło być posiadaczem Konta Dziecka w ING Banku Śląskim.
- Od 12 marca do 29 maja 2025 musisz złożyć wniosek o Konto Dziecka (Konto z Lwem Mobi) przez Moje ING jako jego przedstawiciel.
- Do 29 maja 2025 musisz zamówić Kartę do Konta dziecka. Możesz to zrobić Ty lub Dziecko po uzyskaniu Twojej zgody wyrażonej w Moim ING. Kartą debetową wydawaną do Konta Dziecka może być m.in. Moja Karta ING, która umożliwia umieszczenie na karcie wybranego wizerunku.
- Do 9 czerwca 2025 musisz założyć dla siebie Konto Uczestnika w ING, jeśli jeszcze go nie posiadasz.
- Do 16 czerwca 2025 musisz wykonać przynajmniej jeden przelew (np. przelew na telefon BLIK) na kwotę minimum 200 zł z Konta Uczestnika w ING na Konto Dziecka. Transakcje anulowane nie będą uwzględniane.
- Na koniec dnia 16 czerwca 2025 na założonym Koncie Dziecka musi być zapewnione Saldo bieżące w wysokości co najmniej 200 zł.
- Nie możesz zrezygnować z założonego w ramach Promocji Konta Uczestnika, Konta Dziecka oraz zamówionej Karty do Konta Dziecka do końca trwania Promocji, czyli do 30 czerwca 2025.
Dodatkowe informacje:
- Nie możesz wziąć udziału w Promocji, jeśli dziecko było posiadaczem Konta z Lwem Mobi w trakcie trwającej Promocji (od 12 marca do 29 maja 2025).
- Jeśli jesteś przedstawicielem ustawowym więcej niż jednego dziecka, każde z nich może otrzymać nagrodę po spełnieniu warunków Promocji.
- Nagroda w wysokości 200 zł zostanie wypłacona na Konto Dziecka między 17 a 30 czerwca 2025 roku.
- Każdemu Dziecku przysługuje tylko jedna nagroda w ramach Promocji, niezależnie od liczby posiadanych kont.
- Nagroda jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt.68 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Po spełnieniu wszystkich warunków, nagroda w wysokości 200 zł zostanie wypłacona na Konto Dziecka do 25 kwietnia 2025 roku. Każde dziecko może otrzymać tylko jedną nagrodę, niezależnie od liczby posiadanych kont. Nagroda jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nagroda nie zostanie wypłacona, jeśli zrezygnujesz z Konta Uczestnika, Konta Dziecka lub Karty (przedpłaconej lub debetowej) przed końcem trwania promocji. Transakcje anulowane nie będą brane pod uwagę przy weryfikacji spełnienia warunków promocji.
Dodatkowe informacje
Jeśli jesteś przedstawicielem ustawowym więcej niż jednego dziecka, możesz założyć konta dla każdego z nich i każde dziecko może otrzymać nagrodę po spełnieniu warunków.
Słownik definicji – Promocja ING 200 zł na start
- Konto Uczestnika: Konto z Lwem: Mobi, Direct, Komfort, Future, Klasyczne lub Active, którego posiadaczem lub współposiadaczem jest Uczestnik.
- Uczestnik: Osoba fizyczna (konsument) z pełną zdolnością do czynności prawnych, będąca Klientem Banku i przedstawicielem ustawowym Dziecka.
- Dziecko: Osoba małoletnia, która nie ukończyła 18 lat.
- Konto Dziecka: Konto z Lwem Mobi dla dziecka do 18 roku życia założone w ramach promocji.
- Karta: Karta debetowa wydana do Konta Dziecka, w tym Moja Karta ING.
- Karta przedpłacona: Karta przedpłacona Mastercard, której użytkownikiem jest Dziecko.
- Przelew BLIK: Rodzaj przelewu w PLN, który użytkownik zleca w bankowości internetowej podając numer telefonu odbiorcy.
- Transakcja anulowana: Transakcja, która nie została zrealizowana, a pieniądze zostały zwrócone na konto.
- Saldo bieżące: Pieniądze zaksięgowane na koncie bez uwzględnienia blokad, naliczonych opłat i limitu zadłużenia.
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.