Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
Zdobądź 630 zł w promocji Rozkwitaj na wiosnę z Bankiem BNP Paribas!
Nie przegap okazji, aby zgarnąć aż 630 zł w promocji Rozkwitaj na wiosnę z Bankiem BNP Paribas! Otwórz konto, aktywuj kartę i wykonuj codzienne transakcje, a nagrody same trafią na Twoje konto.
Kiedy możesz przystąpić do promocji Rozkwitaj na wiosnę?
Promocja trwa od 17 lutego 2025 r. do momentu zarejestrowania 5000 prawidłowych zgłoszeń, ale nie później niż do 14 kwietnia 2025 r.
Kto może wziąć udział w promocji Rozkwitaj na wiosnę?
Osoba fizyczna, konsument, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i ważny polski dowód osobisty .
Kto nie może skorzystać z promocji Rozkwitaj na wiosnę?
Osoba, która w dniu składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej ma już zawartą z Bankiem BNP Paribas inną Umowę ramową o konto osobiste. Osoba, dla której Bank BNP Paribas prowadził rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (jako posiadacz lub współposiadacz) od 17 lutego 2023 r.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby wziąć udział w promocji Rozkwitaj na wiosnę i otrzymać nagrody pieniężne, należy spełnić następujące warunki, które zostały podzielone na poszczególne etapy:
Warunki ogólne:
- Wypełnić formularz rejestracyjny, akceptując regulamin i wyrażając zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Warunki do otrzymania pierwszej nagrody (50 zł):
- Zgłoszenie do promocji: Wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie promocji między 17.02.2025 r. a 14.04.2025 r.
- Zawarcie Umowy ramowej: Podpisanie umowy o Konto Otwarte na Ciebie z Kartą i dostępem do Bankowości elektronicznej między 17.02.2025 r. a 30.04.2025 r. Umowę można podpisać przez internet z pomocą kuriera lub przez Aplikację GOmobile z Wideoweryfikacją.
- Aktywacja Karty: Aktywowanie Karty debetowej (fizycznej lub mobilnej) najpóźniej do 30.04.2025 r.
- Aktywność konta: Posiadanie aktywnego Konta osobistego, Karty i Bankowości elektronicznej w dniu wydania pierwszej nagrody.
Warunki do otrzymania drugiej nagrody (145 zł):
- Spełnienie warunków do otrzymania pierwszej nagrody.
- Wpływy na konto: Wpływy na Konto osobiste w wysokości min. 1300 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym po aktywacji karty (nie mogą to być wpływy z innych rachunków w BNP Paribas, rachunków kredytowych, ani wpłaty gotówkowe).
- Przelewy: Wykonanie min. 4 przelewów na łączną kwotę min. 250 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym po aktywacji karty (z wyłączeniem przelewów natychmiastowych i wykonanych przez systemy płatności internetowych typu Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media i BLIK).
- Transakcje bezgotówkowe Kartą: Wykonanie min. 3 transakcji bezgotówkowych Kartą na łączną kwotę min. 350 zł w kolejnym miesiącu kalendarzowym po aktywacji karty (z wyłączeniem transakcji BLIK oraz transakcji o kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do regulaminu).
- Aktywność konta: Posiadanie aktywnego Konta osobistego, Karty i Bankowości elektronicznej w dniu wydania drugiej nagrody.
Warunki do otrzymania trzeciej, czwartej i piątej nagrody (po 145 zł każda):
Warunki są analogiczne jak dla drugiej nagrody, z tym że dotyczą kolejnych miesięcy kalendarzowych po spełnieniu warunków do otrzymania poprzedniej nagrody. Oznacza to, że w każdym kolejnym miesiącu po otrzymaniu poprzedniej nagrody należy zapewnić wpływy na konto w wysokości min. 1300 zł, wykonać min. 4 przelewy na kwotę min. 250 zł oraz min. 3 transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 350 zł. Dodatkowo, konto, karta i bankowość elektroniczna muszą być aktywne w dniu wydania każdej z nagród.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Możesz otrzymać łącznie 630 zł w pięciu nagrodach pieniężnych:
- Pierwsza nagroda: 50 zł.
- Druga nagroda: 145 zł.
- Trzecia nagroda: 145 zł.
- Czwarta nagroda: 145 zł.
- Piąta nagroda: 145 zł.
Po spełnieniu warunków do otrzymania pierwszej nagrody w promocji Rozkwitaj na wiosnę, procedura odbioru nagrody wygląda następująco:
- Otrzymanie wiadomości e-mail. Na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość informująca o zdobyciu pierwszej nagrody. Wiadomość zostanie wysłana do 22. dnia następnego miesiąca po spełnieniu wszystkich warunków. Jeśli 22. dzień miesiąca wypadnie w weekend lub dzień wolny od pracy, wiadomość zostanie wysłana w najbliższy dzień roboczy. Adres e-mail, z którego zostanie wysłana wiadomość to rozkwitajnawiosne@promocja.bnpparibas.pl.
- Przekazanie numeru Konta osobistego. W wiadomości o zdobyciu pierwszej nagrody znajdzie się link . Po kliknięciu w link lub skopiowaniu go do przeglądarki, pojawi się strona z formularzem do zalogowania. Loginem jest adres e-mail, a hasłem kod z wiadomości o pierwszej nagrodzie. Po zalogowaniu należy wpisać numer Konta osobistego i kliknąć „zapisz”.
- Termin przekazania numeru konta. Numer Konta osobistego należy przekazać do 26. dnia miesiąca, w którym otrzymano informację o nagrodzie. W takim przypadku przelew zostanie zlecony do końca miesiąca. W przypadku spóźnienia się z przekazaniem numeru konta, należy skontaktować się z organizatorem promocji pod adresem rozkwitajnawiosne@promocja.bnpparibas.pl w celu ustalenia nowej daty przelewu. Ostateczny termin przekazania numeru Konta osobistego to 26.04.2026 r. Po tym terminie nagroda nie zostanie przekazana.
- Przelew nagrody. Przelew pierwszej nagrody zostanie zlecony do końca miesiąca, w którym otrzymano wiadomość e-mail o jej przyznaniu.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
- Jeśli nie spełnisz wszystkich warunków promocji.
- Jeśli nie przekażesz numeru Konta osobistego do 26 kwietnia 2026 r..
- Jeśli zrezygnujesz z promocji.
- Jeżeli w dniu wydania nagrody Twoje Konto osobiste, Karta lub Bankowość Elektroniczna nie będą aktywne.
Dodatkowe informacje
- Promocja jest organizowana przez Hagen sp. z o.o.
- Partnerem promocji jest Bank BNP Paribas.
- Reklamacje dotyczące promocji można składać do Hagen sp. z o.o. [25]. Reklamacje dotyczące produktów i usług Banku BNP Paribas należy składać bezpośrednio do Banku.
Słownik definicji
- Aplikacja GOmobile – aplikacja na telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne z systemem Android lub iOS, umożliwiająca korzystanie z usług Banku BNP Paribas.
- Autenti – serwis do elektronicznego podpisywania dokumentów.
- Bankowość elektroniczna – system bankowości internetowej GOonline oraz Aplikacja GOmobile.
- Karta – karta płatnicza Mastercard wydana do Konta osobistego (Karta Otwarta na Dzisiaj, Karta Otwarta na Świat, Karta Otwarta na eŚwiat).
- Konto osobiste – rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto Otwarte na Ciebie.
- Przelew – polecenie przelewu środków z Konta osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej, z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem systemów płatności internetowych (Dotpay, PayU, Przelewy 24, Autopay, BLIK).
- Transakcja bezgotówkowa Kartą – płatność za towary lub usługi w punktach handlowo-usługowych akceptujących płatność Kartą, w tym transakcje internetowe, telefoniczne, pocztowe oraz przy użyciu portfeli cyfrowych (ApplePay, GooglePay). Wyłączone są transakcje BLIK oraz transakcje o kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do regulaminu.
- Umowa ramowa – umowa rachunków bankowych, Karty oraz elektronicznych kanałów dostępu zawarta z Bankiem BNP Paribas .
- Wideoweryfikacja – weryfikacja tożsamości z użyciem Aplikacji GOmobile.
- Wpływ – wpływ środków na Konto osobiste, z wyłączeniem wpływów z innych rachunków tego samego Uczestnika w Banku BNP Paribas, rachunków kredytowych oraz wpłat gotówkowych.
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.