Do 900 zł w promocji (800 zł przelew + 100 zł voucher)
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
- Opis
- Informacje dodatkowe
- Prowizje i opłaty Konto Select
- Prowizje i opłaty Konto Santander Max
- Prowizje i opłaty Konto Santander
Warunki promocji Zyskaj premię z nowym kontem Santander Bank Polska
Kiedy możesz przystąpić do promocji Zyskaj premię z nowym kontem?
Możesz przystąpić do promocji Zyskaj premię z nowym kontem od 1 lutego 2025 r. do 31 marca 2025 r., składając wniosek o konto z kartą debetową i usługami Santander online przez stronę internetową lub aplikację. Umowę o konto musisz zawrzeć najpóźniej do 10 marca 2025 r., jeśli złożysz wniosek w lutym 2025 r., lub do 10 kwietnia 2025 r., jeśli wniosek złożysz w marcu 2025 r.
Kto może wziąć udział w promocji Zyskaj premię z nowym kontem?
W promocji Zyskaj premię z nowym kontem może wziąć udział osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat, posiada obywatelstwo polskie, mieszka na terenie Polski, posługuje się ważnym dowodem osobistym i ma pełną zdolność do czynności prawnych.
Kto nie może skorzystać z promocji Zyskaj premię z nowym kontem?
Nie możesz wziąć udziału w promocji Zyskaj premię z nowym kontem, jeśli od 1 stycznia 2023 r. do momentu otwarcia konta w ramach tej promocji, miałeś lub masz jakiekolwiek konto osobiste lub wspólne w PLN w Santander Bank Polska S.A. Ponadto, nie możesz skorzystać z promocji, jeśli zawrzesz umowę o konto przez bankowość internetową po zalogowaniu lub w placówce banku albo u doradcy mobilnego.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby otrzymać nagrody, musisz spełnić następujące warunki:
- Złożyć wniosek o konto z kartą debetową i usługami Santander online przez stronę internetową lub aplikację mobilną w terminie od 1 lutego 2025 r. do 31 marca 2025 r..
- Wyrazić zgodę na kontakt telefoniczny i elektroniczny w celach marketingowych, zgodę na przesyłanie korespondencji elektronicznej (EKK), brak sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, podać aktywny numer telefonu i aktualny adres e-mail, a także zgodzić się na przystąpienie do promocji i zaakceptować regulamin.
- Zawrzeć umowę o konto z kartą debetową i usługami Santander online za pośrednictwem mObywatela, zdjęcia (selfie) lub kuriera w terminie do 10 marca 2025 r. (dla wniosków z lutego) lub do 10 kwietnia 2025 r. (dla wniosków z marca).
- W pierwszym etapie promocji: w pierwszym i drugim miesiącu po miesiącu złożenia wniosku, zalogować się min. raz do aplikacji mobilnej Santander, zapewnić wpływ na konto min. 1000 zł i wykonać min. jedną płatność kartą debetową lub BLIK na kwotę min. 50 zł.
- W drugim etapie promocji: w trzecim i czwartym miesiącu po miesiącu złożenia wniosku, zalogować się min. raz do aplikacji mobilnej Santander, zapewnić wpływ na konto min. 1000 zł i wykonać min. jedną płatność kartą debetową lub BLIK na kwotę min. 50 zł.
- Aby otrzymać dodatkową nagrodę 100 zł, umowa o konto musi zostać zawarta za pośrednictwem mObywatela oraz musisz spełnić wszystkie warunki z pierwszego i drugiego etapu promocji.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Możesz otrzymać nagrody pieniężne o łącznej wartości do 500 zł. Nagrody zostaną wypłacone przelewem na konto otwarte w promocji.
- 200 zł za pierwszy etap promocji Zyskaj premię z nowym kontem:
- Wnioski złożone w lutym 2025 r. – wypłata do 31 maja 2025 r.
- Wnioski złożone w marcu 2025 r. – wypłata do 30 czerwca 2025 r.
- 200 zł za drugi etap promocji Zyskaj premię z nowym kontem:
- Wnioski złożone w lutym 2025 r. – wypłata do 31 lipca 2025 r.
- Wnioski złożone w marcu 2025 r. – wypłata do 31 sierpnia 2025 r.
- Dodatkowe 100 zł za zawarcie umowy przez mObywatela;
- Wnioski złożone w lutym 2025 r. – wypłata do 31 lipca 2025 r.
- Wnioski złożone w marcu 2025 r. – wypłata do 31 sierpnia 2025 r.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nie otrzymasz nagrody, jeśli nie spełnisz warunków promocji Zyskaj premię z nowym kontem, konto, karta debetowa lub usługi Santander online nie będą aktywne w dniu wypłaty nagrody oraz jeśli wycofasz zgody marketingowe lub sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych przed dniem wypłaty nagrody. Nagroda zostanie przyznana tylko raz za jedno konto w każdym etapie promocji.
Słownik definicji
- aplikacja Santander mobile – usługa bankowości elektronicznej umożliwiająca dostęp do konta przez internet.
- bankowość internetowa – usługa umożliwiająca dostęp do konta przez internet.
- EKK – elektroniczny kanał kontaktu służący do wymiany informacji z bankiem.
- karta debetowa – karta wydana do konta w złotych polskich, służąca do płatności i wypłat gotówki.
- konto – Konto Santander dla osób pełnoletnich, Konto Santander Max dla osób pełnoletnich, Konto Select.
- placówka banku – oddział banku lub placówka partnerska.
- płatność kartą debetową – transakcja płatnicza kartą debetową za zakupy bezgotówkowe lub przez internet.
- płatność BLIK – płatność za towary i usługi w sklepie stacjonarnym lub internetowym, płatność zbliżeniowa BLIK i płatność czekiem BLIK.
- przelew na telefon BLIK – przelew wykonywany w aplikacji mobilnej.
- usługi Santander online – usługa umożliwiająca dostęp do konta przez bankowość internetową i mobilną.
- wniosek – wniosek o konto wraz z kartą debetową i usługami Santander online.
Tabela nagród i warunków w promocji Zyskaj premię z nowym kontem
Okres
|
Warunki
|
Nagroda
|
Termin otrzymania nagrody (ostatni możliwy dzień)
|
Etap I
|
Złożenie wniosku online, zgody marketingowe, umowa za pośrednictwem mObywatela, selfie lub kuriera, min. 1 logowanie w aplikacji, wpływ na konto min. 1000 zł, min. 1 płatność kartą debetową lub BLIK na kwotę min. 50 zł w każdym z 2 m-cy
|
200 zł
|
Maj 2025 (wniosek w lutym) Czerwiec 2025 (wniosek w marcu)
|
Etap II
|
Złożenie wniosku online, zgody marketingowe, umowa za pośrednictwem mObywatela, selfie lub kuriera, min. 1 logowanie w aplikacji, wpływ na konto min. 1000 zł, min. 1 płatność kartą debetową lub BLIK na kwotę min. 50 zł w każdym z 2 m-cy
|
200 zł
|
Lipiec 2025 (wniosek w lutym) Sierpień 2025 (wniosek w marcu)
|
Dodatkowo
|
Zawarcie umowy przez mObywatela oraz spełnienie warunków z etapu I i II
|
100 zł
|
Lipiec 2025 (wniosek w lutym) Sierpień 2025 (wniosek w marcu)
|
Warunki promocji „Polecam mój bank” Santander Bank Polska
Dołącz do promocji „Polecam mój bank” w Santander Bank Polska i zyskaj do 100 zł za polecenie konta! Otwórz konto, spełnij warunki i ciesz się atrakcyjnymi nagrodami.
Kto może wziąć udział w programie?
Osoba polecająca:
- Musi być pełnoletnia, posiadać obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych.
- Musi posiadać konto osobiste w złotówkach z kartą debetową i korzystać z bankowości internetowej lub mobilnej Santander.
- Nie może mieć sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Osoba zaproszona:
- Musi być pełnoletnia, posiadać obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych.
- Nie może posiadać ani posiadała konta osobistego w złotówkach w Santander przez ostatnie 12 miesięcy.
- Musi otworzyć nowe konto z kartą debetową i dostępem do bankowości internetowej lub mobilnej.
- Nie może mieć sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Osoba polecająca:
- Przystąp do programu w okresie od 1.10.2024 r. do 31.03.2025 r. w bankowości internetowej, mobilnej, placówkach banku, infolinii lub za pośrednictwem doradcy online.
- Otrzymaj indywidualny kod polecenia i przekaż go nowemu klientowi.
- Wykonaj co najmniej jedną płatność kartą debetową wydaną do konta osobistego w złotówkach do 31.03.2025 r.
- Utrzymaj konto osobiste z kartą debetową, dostęp do bankowości internetowej lub mobilnej oraz zgody marketingowe do momentu wyboru nagrody.
Osoba zaproszona:
- Otwórz nowe konto z kartą debetową i dostępem do bankowości internetowej/mobilnej w okresie od 1.10.2024 r. do 31.03.2025 r.
- Podaj kod polecenia w ciągu 30 dni od otwarcia konta. – jeśli nie posiadasz, możesz skorzystać z mojego kodu KOD POLECENIA SANTANDER: VJ3HSF
- Wykonaj płatności kartą debetową na łączną kwotę min. 300 zł do końca kolejnego miesiąca po otwarciu konta.
- Utrzymaj konto z kartą debetową, dostęp do bankowości internetowej/mobilnej oraz zgody marketingowe do momentu wyboru nagrody.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
- Nagrody dla osoby polecającej: Elektroniczna karta podarunkowa o wartości 100 zł do Biedronki, Decathlonu, RTV EURO AGD, Zalando lub 4 bilety do Cinema City. Nagroda dostępna w ciągu 5 dni roboczych od spełnienia warunków.
- Nagrody dla osoby zaproszonej: Elektroniczna karta podarunkowa o wartości 100 zł do Biedronki, Decathlonu, RTV EURO AGD, Zalando lub 4 bilety do Cinema City. Nagroda dostępna w ciągu 5 dni roboczych od spełnienia warunków.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
- Jeśli nie spełnisz wszystkich warunków programu.
- Jeśli złożysz sprzeciw na przetwarzanie danych w celach marketingowych przed wyborem nagrody.
Dodatkowe informacje
- Wartość nagród jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Tabela warunków i nagród
Okres przystąpienia | Warunki | Nagrody i termin otrzymania |
---|---|---|
1.10.2024 – 31.03.2025 | Osoba polecająca: 1. Przystąpienie do programu 2. Przekazanie kodu polecenia 3. Płatność kartą debetową 4. Utrzymanie konta i zgód marketingowych Osoba zaproszona: 1. Otwarcie konta 2. Podanie kodu polecenia 3. Płatność kartą debetową na min. 300 zł 4. Utrzymanie konta i zgód marketingowych |
Osoba polecająca: Elektroniczna karta podarunkowa 100 zł lub 4 bilety do Cinema City Osoba zaproszona: Elektroniczna karta podarunkowa 100 zł lub 4 bilety do Cinema City Termin otrzymania: W ciągu 5 dni roboczych od spełnienia warunków |
Warunki promocji „Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander” Santander Bank Polska
Kiedy możesz przystąpić do promocji Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander?
Promocja Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander trwa od 15 stycznia do 31 maja 2025 r. Do promocji możesz przystąpić od 15 stycznia 2025 r. do 31 marca 2025 r.
Kto może wziąć udział w promocji Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander?
Możesz wziąć udział w promocji Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander, jeśli spełnisz łącznie te warunki:
- Nie jesteś pracownikiem Santander Bank Polska S.A. ani nie współpracujesz z bankiem na podstawie umowy cywilnoprawnej.
- Nie miałeś konta w Santander Bank Polska S.A. (osobistego ani wspólnego) od 15 stycznia 2024 r. do momentu otwarcia konta w promocji.
- Otworzysz konto wraz z kartą debetową i usługami Santander online w terminie od 15 stycznia do 31 marca 2025 r.
- Wyrazisz zgody opisane w dziale Uczestnicy.
- Masz lub otworzysz do 30 kwietnia 2025 r. Konto24 walutowe.
- Nie zgłosiłeś sprzeciwu wobec przetwarzania przez bank Twoich danych osobowych w celach marketingowych.
- Wyraziłeś zgodę na kontakt telefoniczny i elektroniczny w celach marketingowych.
- Wyraziłeś zgodę na otrzymywanie korespondencji w formie elektronicznej (EKK).
- Podasz bankowi swój aktywny numer telefonu komórkowego i aktualny adres e-mail.
Kto nie może skorzystać z promocji?
Z promocji Zyskaj 100 zł z kontem i Kantorem Santander nie może skorzystać osoba, która:
- Miała konto w Santander Bank Polska S.A. (osobiste lub wspólne) w okresie od 15 stycznia 2024 r. do momentu otwarcia konta w promocji.
- Jest pracownikiem Santander Bank Polska S.A. lub współpracuje z bankiem na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby otrzymać nagrodę, oprócz warunków uczestnictwa, musisz spełnić łącznie następujące warunki:
- Do 30 kwietnia 2025 r. wymienisz co najmniej 100 jednostek waluty za pomocą Kantoru Santander (w bankowości internetowej lub mobilnej: Kantor Santander > Wymień walutę).
- Do dnia przekazania Ci nagrody, najpóźniej do 31 maja 2025 r., nie sprzeciwisz się przetwarzaniu przez bank Twoich danych osobowych w celach marketingowych oraz utrzymasz zgody na otrzymywanie od banku informacji handlowych drogą elektroniczną oraz kontakt telefoniczny.
- Do dnia przekazania Ci nagrody, najpóźniej do 31 maja 2025 r., utrzymasz konto z kartą debetową i usługami Santander online, które otworzysz w tej promocji.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Nagrodą w promocji jest jednorazowa nagroda pieniężna 100 zł. Jeśli spełnisz warunki promocji, zostanie ona przekazana na Twoje konto. W przypadku konta wspólnego nagroda zostanie wypłacona tylko raz. Wypłata nagrody nastąpi nie później niż do 31 maja 2025 roku. Potwierdzenie wypłaty zobaczysz w historii swojego konta. Nagrody nie można zamienić na inną ani przekazać prawa do niej innej osobie. Nagroda jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nagrody nie otrzymasz, jeśli nie spełnisz któregokolwiek z warunków promocji opisanych w regulaminu, w tym:
- Jeśli nie otworzysz konta wraz z kartą debetową i usługami Santander online w terminie od 15 stycznia do 31 marca 2025 r.
- Jeśli do 30 kwietnia 2025 r. nie wymienisz co najmniej 100 jednostek waluty za pomocą Kantoru Santander.
- Jeśli do dnia przekazania nagrody, najpóźniej do 31 maja 2025 r., sprzeciwisz się przetwarzaniu przez bank Twoich danych osobowych w celach marketingowych lub nie utrzymasz zgód na kontakt telefoniczny i elektroniczny.
- Jeśli do dnia przekazania nagrody, najpóźniej do 31 maja 2025 r., zamkniesz konto otwarte w promocji.
Okres
|
Warunek
|
Nagroda
|
Termin otrzymania
|
15.01.2025 – 31.03.2025
|
Otwarcie konta wraz z kartą debetową i usługami Santander online
|
–
|
–
|
15.01.2025 – 30.04.2025
|
Wymiana min. 100 jednostek waluty w Kantorze Santander
|
–
|
–
|
do 31.05.2025
|
Utrzymanie zgód marketingowych i konta
|
100 zł
|
do 31.05.2025
|
Warunki promocji „Konto na ferie i 200 zł ekstra” Santander Bank Polska
Kiedy możesz przystąpić do promocji?
Do promocji „Konto na ferie i 200 zł ekstra” możesz przystąpić w okresie od 7 stycznia do 28 lutego 2025 r.
Kto może wziąć udział w promocji?
Z promocji możesz skorzystać, jeśli spełniasz łącznie następujące warunki:
- jesteś osobą fizyczną,
- masz ukończone 18 lat,
- posiadasz obywatelstwo polskie,
- mieszkasz na terenie Polski,
- masz pełną zdolność do czynności prawnych,
- posiadasz konto osobiste wraz z usługami Santander online w Santander Bank Polska,
- Twoje dziecko, dla którego otwierasz konto, ma od 7 do 17 lat i na dzień 7 stycznia 2025 r. nie posiada i nigdy wcześniej nie posiadało innego konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska.
Kto nie może skorzystać z promocji?
Z promocji nie skorzystają osoby, które nie spełniają wszystkich powyższych warunków. Dodatkowo promocja dotyczy wyłącznie kont otwartych online przez Santander internet.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby otrzymać nagrodę, w okresie od 7 stycznia do 28 lutego 2025 r. musisz:
- zarejestrować się do promocji na stronie,
- otworzyć w Santander internet konto z kartą debetową dla swojego dziecka w wieku 7-17 lat,
- zaakceptować regulamin promocji,
- wyrazić zgody marketingowe (telefoniczne i elektroniczne) dla siebie,
- zaakceptować możliwość otrzymywania korespondencji w formie elektronicznej (EKK).
Dodatkowo, do 28 marca 2025 r. Twoje dziecko musi wykonać odpowiednią liczbę płatności kartą debetową wydaną do konta otwartego w promocji:
- od 3 do 5 płatności, aby otrzymać 100 zł,
- co najmniej 6 płatności, aby otrzymać 200 zł.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Po spełnieniu wszystkich warunków promocji, na konto Twojego dziecka zostanie wypłacona nagroda:
- 100 zł za wykonanie od 3 do 5 płatności kartą,
- 200 zł za wykonanie co najmniej 6 płatności kartą.
Nagrody zostaną przekazane do 16 kwietnia 2025 r.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nie otrzymasz nagrody, jeśli nie spełnisz któregokolwiek z warunków promocji. W szczególności zwróć uwagę na:
- terminy – rejestracja, otwarcie konta i wykonanie płatności muszą nastąpić w określonych terminach,
- zgody – musisz wyrazić wszystkie wymagane zgody, w tym zgody marketingowe,
- liczba płatności – Twoje dziecko musi wykonać odpowiednią liczbę płatności kartą, aby otrzymać nagrodę.
Dodatkowe informacje
- Promocja dotyczy tylko pierwszego nowo otwartego konta dla Twojego dziecka w wieku 7-17 lat.
- Możesz otworzyć kilka kont, po jednym dla każdego dziecka, które spełnia warunki promocji.
- Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Okres
|
Warunek
|
Nagroda
|
Termin otrzymania nagrody
|
7 stycznia – 28 lutego 2025 r.
|
Rejestracja do promocji, otwarcie konta z kartą dla dziecka, wyrażenie zgód
|
–
|
–
|
do 28 marca 2025 r.
|
Wykonanie od 3 do 5 płatności kartą przez dziecko
|
100 zł
|
do 16 kwietnia 2025 r.
|
do 28 marca 2025 r.
|
Wykonanie co najmniej 6 płatności kartą przez dziecko
|
200 zł
|
do 16 kwietnia 2025 r.
|
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.