Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
Warunki promocji Zyskuję więcej z eKontem
Odbierz nawet 210 zł premii z mBankiem! Załóż eKonto możliwości dla młodych do 2 lipca 2025 i spełnij proste warunki płatności telefonem, przelewów na numer telefonu oraz wpływu na konto, by cieszyć się dodatkowymi środkami.
Kiedy możesz przystąpić do promocji Zyskuję więcej z eKontem?
Do promocji Zyskuję więcej z eKontem możesz przystąpić od 5 marca 2025 roku do 2 lipca 2025 roku.
Kto może wziąć udział w promocji Zyskuję więcej z eKontem?
Promocja jest przeznaczona dla Nowych Klientów Banku będących osobami fizycznymi w wieku od 13 do 17 lat. Nowy klient to osoba, która od 1 stycznia 2021 roku nie była i nadal nie jest posiadaczem lub współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i/lub rachunku oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017. Warunkiem jest złożenie promocyjnego wniosku o założenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKonto możliwości wraz z wnioskiem o wydanie debetowej karty płatniczej oraz zawarcie umowy z bankiem. Dodatkowo, Twój rodzic/opiekun prawny musi wyrazić zgodę na złożenie tych wniosków, zawarcie umowy i Twój udział w promocji.
Kto nie może skorzystać z promocji Zyskuję więcej z eKontem?
Z promocji Zyskuję więcej z eKontem nie mogą skorzystać klienci otwierający rachunek wspólny. Również, w trakcie trwania promocji nie możesz zmienić rachunku indywidualnego na rachunek wspólny.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby otrzymać nagrody, musisz spełnić określone warunki w trzech kolejnych miesiącach po otwarciu konta promocyjnego:
- Miesiąc 1 (następny miesiąc po otwarciu konta):
- WARUNEK I: ZA PŁATNOŚĆ TELEFONEM: Wykonaj minimum pięć płatności telefonem. Płatność telefonem to transakcje bezgotówkowe w sklepach i internecie za pomocą aplikacji Google Pay lub Apple Pay z dodaną kartą do konta promocyjnego lub przez BLIK zbliżeniowy. Transakcje nie mogą zostać anulowane do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu ich wykonania.
- WARUNEK II: ZA PRZELEW NA NUMER TELEFONU: Wykonaj minimum trzy przelewy na numer telefonu. Przelew na numer telefonu to przelew z aplikacji mobilnej na dowolny numer zarejestrowany w usłudze BLIK.
- WARUNEK III: ZA WPŁYW NA KONTO PROMOCYJNE: Zapewnij wpływ minimum 200 zł na konto promocyjne w jednej transakcji.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Za spełnienie wszystkich trzech warunków (płatność telefonem, przelew na numer telefonu i wpływ na konto) w każdym z dwóch następnych miesięcy po miesiącu otwarcia konta promocyjnego, otrzymasz premię w wysokości 210 zł za każdy z tych miesięcy. Premia zostanie wypłacona na Twoje konto promocyjne [5]. Ostatni dzień na wypłatę premii to 31 października 2025 roku.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nie otrzymasz nagrody, jeśli nie spełnisz wszystkich trzech wymienionych warunków (minimum pięć płatności telefonem, minimum trzy przelewy na numer telefonu i wpływ minimum 200 zł na konto) w każdym z dwóch kolejnych miesięcy po miesiącu otwarcia konta promocyjnego.
Dodatkowe informacje
Organizatorem promocji Zyskuję więcej z eKontem jest mBank S.A.. Premia jest zwolniona z opodatkowania na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Słownik definicji
- Bank/Organizator: mBank S.A..
- Konto promocyjne: Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy eKonto możliwości otwarty w ramach promocji.
- Karta: Debetowa karta płatnicza wydana do konta promocyjnego.
- Nowy Klient Banku: Osoba fizyczna w wieku od 13 do 17 lat, która od 01.01.2021 r. nie posiadała ani nie posiada rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub oszczędnościowego o numerach rozliczeniowych 1140 2004 lub 1140 2017.
- Płatność telefonem: Bezgotówkowa transakcja zakupu wykonana w punktach handlowo-usługowych i przez internet przy pomocy Google Pay lub Apple Pay z dodaną Kartą lub przez BLIK zbliżeniowy.
- Przelew na numer telefonu: Przelew wykonany z aplikacji mobilnej na dowolny numer telefonu odbiorcy, zarejestrowanego w usłudze BLIK.
- Wpływ na konto promocyjne: Przelew przychodzący na jednorazową kwotę min. 200 zł.
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.