Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
- Opis
- Informacje dodatkowe
- Prowizje i opłaty Konto Mobi dla dziecka 0-12 lat
- Prowizje i opłaty Konto Mobi
- Prowizje i opłaty Konto Direct ING
- Prowizje i opłaty Konto Future ING
Promocja Mobilni zyskują ING Bank
Chcesz zdobyć dodatkowe 500 zł? Załóż konto w ING i spełnij proste warunki promocji Mobilni zyskują. Czeka na Ciebie premia za aktywne korzystanie z konta! Spełnij proste warunki promocji i ciesz się dodatkową gotówką. Sprawdź szczegóły!
Kiedy możesz przystąpić do promocji Mobilni zyskują ING?
Promocja Mobilni zyskują trwa od 3 kwietnia 2025 r. do 4 czerwca 2025 r.
Kto może wziąć udział w promocji Mobilni zyskują ING?
Uczestnikiem promocji może być osoba fizyczna (konsument), która jest:
- Obywatelem Polski i rezydentem.
- Posiada polski dowód osobisty.
- Ma polski numer telefonu komórkowego.
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Uczestnikiem promocji Mobilni zyskują może być klient indywidualny, premium lub private banking.
Kto nie może skorzystać z promocji Mobilni zyskują ING?
Z promocji Mobilni zyskują nie mogą skorzystać osoby, które od 1 grudnia 2023 r. do 2 kwietnia 2025 r. posiadały (lub były współposiadaczem lub pełnomocnikiem) konto w ING Banku Śląskim.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby otrzymać nagrodę, należy spełnić określone warunki w podanych ramach czasowych:
Od 3 kwietnia 2025 r. do 4 czerwca 2025 r.:
- Złożyć wniosek o otwarcie Konta z Lwem Mobi w PLN, Konta z Lwem Direct w PLN, Konta z Lwem Komfort w PLN lub Konta z Lwem Future w PLN oraz OKO (Otwarte Konto Oszczędnościowe) przez aplikację Moje ING mobile, korzystając z metody na selfie.
- Zamówić kartę debetową do konta podczas składania wniosku lub po zalogowaniu się do Mojego ING (nie dotyczy Konta z Lwem Future).
- Wyrazić zgody marketingowe na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
W okresie 3 miesięcy od dnia otwarcia konta:
- Otrzymać na konto wpływy w wysokości co najmniej 1000 zł w dwóch różnych miesiącach (mogą to być jeden lub kilka wpływów).
- Wykonać 15 transakcji bezgotówkowych kartą (również dodaną do Portfela mobilnego) lub BLIKiem.
- Zalogować się do aplikacji mobilnej Moje ING mobile co najmniej 3 razy.
- Wykonać min. jeden przelew na telefon BLIK na kwotę min. 5 zł.
Na dzień 4 września 2025 r.:
- Posiadać na OKO saldo bieżące w wysokości co najmniej 500 zł.
- Posiadać Konto, OKO oraz Kartę założone w ramach promocji (posiadanie karty nie dotyczy Konta z Lwem Future).
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Po spełnieniu wszystkich warunków promocji Mobilni zyskują ING, możesz otrzymać nagrodę 500 zł – za spełnienie warunków.
Nagroda zostanie wypłacona na Twoje OKO, na którym saldo bieżące wynosi co najmniej 500 zł, między 5 a 18 września 2025 r.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nie otrzymasz nagrody w promocji Mobilni zyskują, jeśli:
- Nie spełnisz wszystkich warunków promocji w wyznaczonych terminach.
- Zamkniesz konto, OKO lub zrezygnujesz z karty przed wypłatą nagrody.
- Nie posiadasz wymaganego salda na OKO w dniu wypłaty nagrody.
Słownik definicji
- Konto – Konto z Lwem Mobi w PLN, Konto z Lwem Direct w PLN, Konto z Lwem Komfort w PLN, Konto z Lwem Future w PLN otwarte w ramach Promocji.
- OKO – Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN otwarte w ramach promocji Mobilni zyskują.
- Wpływ – to jakikolwiek przelew na Konto otwarte w ramach Promocji. Wpływ nie może być przekazywany z rachunku prowadzonego w ING Banku, którego posiadaczem lub pełnomocnikiem jest Uczestnik. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w Placówkach bankowych lub wpłatomatach Banku.
- Saldo bieżące – pieniądze zaksięgowane na koncie bez uwzględnienia blokad (np. za płatność kartą), naliczonych opłat i limitu zadłużenia w koncie.
- Przelew na telefon BLIK (Przelew na telefon) – jeden z typów przelewu/poleceń przelewu wyrażony w złotych (PLN), który może zostać zlecony tylko przez użytkownika, posiadającego aktywną usługę BLIK, umożliwiający przekazanie środków na rachunek bankowy prowadzony w Banku albo w innym banku w kraju. Przelew ten wymaga wskazania przez płatnika, co najmniej numeru telefonu komórkowego odbiorcy będącego osobą fizyczną albo przedsiębiorcą oraz kwoty w PLN.
- Transakcja anulowana – Twoja transakcja, która nie została zrealizowana, a pieniądze zwrócone na Twoje Konto.
- Portfel mobilny – cyfrowy portfel Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, w ramach którego możesz płacić wirtualną postacią Karty.
- BLIK – funkcjonalność w aplikacji mobilnej Banku powiązana z Kontem umożliwiająca wykonanie transakcji.
- Moje ING mobile – aplikacja mobilna. Jest ona częścią Mojego ING i umożliwia dostęp do niego po jej zainstalowaniu na urządzeniu mobilnym.
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.