Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.
i podpisz umowę
warunkI
nagrodę
- Opis
- Informacje dodatkowe
- Prowizje i opłaty PKO Konto dziecka
- Prowizje i opłaty PKO Konto za zero
- Prowizje i opłaty PKO Konto bez granic
Promocja PKO BP Bonus dla Ciebie
Kiedy możesz przystąpić do promocji Bonus dla Ciebie?
Promocja Bonus dla Ciebie trwa od 1 kwietnia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. lub do momentu wyczerpania puli nagród. PKO Bank Polski S.A. może przedłużyć ten okres, o czym poinformuje na swojej stronie internetowej.
Kto może wziąć udział w promocji Bonus dla Ciebie?
W promocji Bonus dla Ciebie mogą wziąć udział osoby fizyczne będące konsumentami z pełną zdolnością do czynności prawnych, posiadające adres zamieszkania w Polsce. W przypadku kont otwieranych dla dzieci, również dziecko musi mieć adres zamieszkania w Polsce. Promocja dotyczy otwarcia następujących kont:
- dla osób pełnoletnich: PKO Konto za Zero, PKO Konto bez Granic, Konto Aurum, Konto Platinium II, lub PKO Konto dla Młodych (dla osób w wieku 18-26 lat).
- dla dzieci: PKO Konto Dziecka (dla dzieci do 13 lat) z kartą debetową PKO Junior lub PKO Konto dla Młodych (dla dzieci w wieku 13-17 lat).
Kto nie może skorzystać z promocji Bonus dla Ciebie?
Nie możesz wziąć udziału w promocji, jeśli w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2025 r.:
- w przypadku otwarcia konta dla siebie: prowadziłeś/-aś rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO Banku Polskim (z wyłączeniem kont Inteligo).
- w przypadku otwarcia konta dla dziecka: dziecko posiadało rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub było użytkownikiem karty w PKO Banku Polskim (z wyłączeniem kont Inteligo oraz SKO).
Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać nagrody?
Aby przystąpić do promocji Bonus dla Ciebie i móc otrzymywać nagrody, w okresie jej trwania (od 1.04.2025 r. do 30.06.2025 r.) należy spełnić łącznie następujące warunki:
- Otworzyć konto z kartą dla siebie lub dziecka przez iPKO, IKO, stronę banku lub w placówce banku.
- Podczas otwierania konta podać kod promocji: BONUS2.
- Wyrazić zgodę na marketing elektroniczny w swoim imieniu (przy otwieraniu konta dla siebie lub dziecka poniżej 13 lat) lub w imieniu dziecka (przy otwieraniu konta dla dziecka w wieku 13-17 lat).
Dodatkowo, aby otrzymywać nagrody w każdym z 10 kolejnych miesięcy kalendarzowych po otwarciu konta, należy spełnić następujące warunki w zależności od typu konta:
- PKO Konto za Zero, PKO Konto bez Granic, Konto Aurum, Konto Platinium II:
- Zalogować się minimum 1 raz w danym miesiącu do aplikacji IKO lub serwisu iPKO.
- Wykonać minimum 1 transakcję bezgotówkową kartą w danym miesiącu.
- PKO Konto dla Młodych (18-26 lat):
- Zalogować się minimum 1 raz w danym miesiącu do aplikacji IKO lub serwisu iPKO.
- Wykonać minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu.
- PKO Konto dla Młodych (13-17 lat):
- Dziecko musi zalogować się minimum 1 raz w danym miesiącu do aplikacji IKO lub serwisu iPKO.
- Dziecko musi wykonać minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu.
- Rodzic musi posiadać zgodę na marketing elektroniczny w imieniu dziecka.
- PKO Konto Dziecka (do 13 lat):
- Dziecko musi zalogować się minimum 1 raz w danym miesiącu do aplikacji PKO Junior.
- Dziecko musi wykonać minimum 5 transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu.
- Rodzic musi posiadać zgodę na marketing elektroniczny w swoim imieniu.
Transakcje bezgotówkowe kartą to zakupy towarów lub usług opłacone kartą w terminalach POS (tradycyjnie i zbliżeniowo) oraz w Internecie (z wyłączeniem przelewów z karty). Nie są do nich zaliczane transakcje w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory. Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość i liczbę transakcji branych pod uwagę przy przyznawaniu nagrody.
Jakie nagrody możesz odebrać po spełnieniu warunków i kiedy?
Po spełnieniu warunków w danym miesiącu, w każdym z 10 kolejnych miesięcy kalendarzowych otrzymasz następujące nagrody:
- PKO Konto za Zero, PKO Konto bez Granic, Konto Aurum, Konto Platinium II: zasilenie konta kwotą odpowiadającą 5% wartości transakcji bezgotówkowych kartą wykonanych w danym miesiącu, maksymalnie 50 zł brutto miesięcznie. Łączna kwota nagród to maksymalnie 500 zł brutto.
- PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Dziecka: zasilenie konta kwotą 25 zł brutto miesięcznie. Łączna kwota nagród to maksymalnie 250 zł brutto.
Nagroda zostanie przekazana najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełniono warunki jej przyznania. Terminy wypłat nagród w zależności od daty otwarcia konta:
- Konto otwarte od 1.04.2025 r. do 30.04.2025 r.: nagrody od czerwca 2025 r. do marca 2026 r.
- Konto otwarte od 1.05.2025 r. do 31.05.2025 r.: nagrody od lipca 2025 r. do kwietnia 2026 r.
- Konto otwarte od 1.06.2025 r. do 30.06.2025 r.: nagrody od sierpnia 2025 r. do maja 2026 r.
Kiedy nie otrzymasz nagrody?
Nie otrzymasz nagrody, jeśli do dnia jej wydania:
- zamkniesz konto lub kartę.
- odwołasz zgodę na marketing elektroniczny.
Ponadto, nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące, w których spełnisz wszystkie wymagane warunki promocji. PKO Bank Polski nagrodzi maksymalnie 24 tysiące klientów. Jeśli pula nagród wyczerpie się przed końcem okresu promocji, bank może ją zwiększyć lub zakończyć promocję wcześniej, o czym poinformuje na swojej stronie internetowej.
Dodatkowe informacje
- Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski S.A..
- Możesz otworzyć maksymalnie jedno konto dla siebie i po jednym koncie dla każdego dziecka, którego jesteś przedstawicielem ustawowym.
- W przypadku otwarcia kont dla tego samego dziecka przez dwóch przedstawicieli ustawowych, nagroda zostanie przyznana tylko za pierwsze otwarte konto.
- W przypadku konta wspólnego, przyznawana jest tylko jedna nagroda.
- Otrzymana nagroda jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych.
Słownik definicji
- Aplikacja PKO Junior: Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego dla dzieci poniżej 13 roku życia.
- IKO: Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego, usługa bankowości elektronicznej.
- iPKO: Serwis internetowy PKO Banku Polskiego, usługa bankowości elektronicznej dostępna pod adresem www.ipko.pl.
- Karta: Karta debetowa oznaczona symbolem Visa wydana do konta lub karta debetowa PKO Junior oznaczona symbolem Visa, przeznaczona dla dzieci poniżej 13 roku życia.
- Kod promocji: Unikalny ciąg znaków dla danej promocji, w tej promocji to BONUS2.
- Konto: Różne typy kont oferowane przez PKO Bank Polski wymienione w regulaminie.
- Nagroda: Zasilenie konta określoną kwotą po spełnieniu warunków promocji.
- Transakcje bezgotówkowe kartą: Płatności kartą za towary lub usługi w terminalach POS i w Internecie, rozliczone przez bank.
- Zgoda na marketing elektroniczny: Zgoda na otrzymywanie od banku informacji marketingowych drogą elektroniczną.
Okres Wykonania Ostatniego Zadania | Warunki | Nagroda | Termin Otrzymania Nagrody |
---|---|---|---|
Do końca każdego z 10 kolejnych miesięcy po otwarciu konta | PKO Konto za Zero, PKO Konto bez Granic, Konto Aurum, Konto Platinium II: Min. 1 logowanie do IKO/iPKO + min. 1 transakcja bezgotówkowa kartą + zgoda na marketing elektroniczny | 5% wartości transakcji bezgotówkowych kartą (max. 50 zł brutto miesięcznie) | Najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. |
Do końca każdego z 10 kolejnych miesięcy po otwarciu konta | PKO Konto dla Młodych (18-26 lat): Min. 1 logowanie do IKO/iPKO + min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą + zgoda na marketing elektroniczny | 25 zł brutto miesięcznie | Najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. |
Do końca każdego z 10 kolejnych miesięcy po otwarciu konta | PKO Konto dla Młodych (13-17 lat): Dziecko: min. 1 logowanie do IKO/iPKO + min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą; Rodzic: zgoda na marketing elektroniczny w imieniu dziecka | 25 zł brutto miesięcznie | Najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. |
Do końca każdego z 10 kolejnych miesięcy po otwarciu konta | PKO Konto Dziecka (do 13 lat): Dziecko: min. 1 logowanie do PKO Junior + min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą; Rodzic: zgoda na marketing elektroniczny | 25 zł brutto miesięcznie | Najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. |
|
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Nazwa prowizji lub opłaty | Wysokość opłaty / prowizji lub warunek |
---|---|
Nazwa konta osobistego | |
Opłata za konto osobiste | |
Warunek braku opłaty za konto * | |
Organizacja płatnicza karty | |
Opłata za wydanie karty | |
Opłata za wznowienie karty | |
Opłata za kartę do konta osobistego | |
Warunek braku opłaty za kartę * | |
Prowizja za przewalutowanie | |
Opłata za bankomaty własne | |
Opłata za bankomaty obce | |
Opłata za bankomaty zagraniczne | |
Warunek braku opłaty za bankomaty * | |
Wypłata BLIKIEM z bankomatu | |
Wypłata / wpłata gotówki w oddziale | |
Wpłata gotówki we wpłatomacie | |
Opłata za cashback | |
Przelew internetowy / infolinia / oddział (krajowy i SEPA) | |
Przelew natychmiastowy internet | |
Przelew na telefon BLIK | |
Przelew zagraniczny internet / oddział (SHA) | |
Polecenie zapłaty | |
Zlecenie stałe | |
Kody autoryzacyjne SMS | |
Płatności mobilne |
Aby otworzyć konto, złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową, pożyczkę nie możesz mieć zastrzeżonego numeru PESEL. Musisz najpierw cofnąć zastrzeżenie. Sprawdź jak to zrobić w artykule: Jak cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL na gov.pl i w aplikacji mObywatel
W celu złożenia poprawnego wniosku należy po przejściu na stronę instytucji finansowej zaakceptować pliki cookies.